IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
Nabór na stanowiska Mistrzów Gry! Rekrutacja na GG: 2785425!
Pomoc dla nowych graczy

Lista aktywnych Mistrzów Gry:
Kamys 5/3 | Izdurbal Tenshi - 3/4 | Kuchiki Kyosuke - 6/3
CZaras – 2/3 | Shadow - 1/1 | Kaz- 1/1 | Kovacs - 0/1 |
Watanabe no Tsuna
- 2/3* (możliwe dodatkowemiejsce o ile KP zainteresuje, zaś gracz będzie aktywny)

Share | 

CZaras

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
CZaras

Oddział : Dywizjon 5
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosake

Karta Postaci
Punkty Życia:
110/110  (110/110)
Punkty Reiatsu:
175/238  (175/238)

PisanieTemat: CZaras   Sro 19 Gru 2012 - 20:01

Ciut o mnie
W RPG jestem od jakichś 3 lat z czego koło 2 lat bawię się w MG. Tutaj jestem, jednak początkujący, więc nie ma co zbyt wiele wymagać ode mnie. Wniosek tak, że co nieco wiem, ale nadal jestem nowicjuszem. Sam odpisuje zależy od dnia. Czasem 1 post na 24 h czasem kilka, a kiedy jest ciężej to 1 na 72 h. Dłuższe okresy nieodpisywania niż 72 h z reguły usprawiedliwiam czy to w dziale nieobecności czy przez gg czy pw. Osobiście jeśli chodzi o pisanie to najlepiej się czuje w opisywaniu walk, przynajmniej moim zdaniem. Nie oznacza to, jednak że fabułę którą proponuje jest przeplatanką nieustannych walk i treningów. Wole raczej wplątać w to troche bardziej codziennych i normalnych spraw. Jakiś romansik, pójście z kumplami na browar. Dla mnie to urozmaica rozgrywkę. Zaś co do jakichś mechanizmów używanych przy walkach. U mnie nie ma żadnych kostek szczęścia czy innych tego typu spraw. U mnie zazwyczaj ktoś kto da ładny, mądry, dobry opis swoich działań prawdopodobnie będzie miał farta. No chyba, że walczy z przeciwnikiem dużo silniejszym od siebie. Wtedy zaczynają się schody.
Czego wymagam