IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
Nabór na stanowiska Mistrzów Gry! Rekrutacja na GG: 2785425!
Pomoc dla nowych graczy

Lista aktywnych Mistrzów Gry:
Kamys 5/3 | Izdurbal Tenshi - 3/4 | Kuchiki Kyosuke - 6/3
CZaras – 2/3 | Shadow - 1/1 | Kaz- 1/1 | Kovacs - 0/1 |
Watanabe no Tsuna
- 2/3* (możliwe dodatkowemiejsce o ile KP zainteresuje, zaś gracz będzie aktywny)

Share | 

Mieszkanie Chisano Akaike

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Chisano Akaike

Mistrz Gry : CZaras

Karta Postaci
Punkty Życia:
50/50  (50/50)
Punkty Reiatsu:
56/56  (56/56)

PisanieTemat: Mieszkanie Chisano Akaike   Nie 14 Kwi 2013 - 20:35

Nareszcie w domu... Cóż, pewnie niektórzy zastanawialiby się jak ja tu wytrzymuję, ale dla mnie jest tu super. Mam swój własny pokój, nie za duży, ale też nie za mały. Co prawda nie aż tak dobry jak ten w Rukongai który dostałem od Itoe, ale cóż jestem teraz uczniem i muszę się dostosować. Zielone ściany mieszkania koją noje nerwy. Z zadowoleniem patrzę na całe pomieszczenie. Z lewej znajduje się okno, pod nim leży mój futon, znowu nie zaścielony... Ludzie nie mam czasu na takie pierdoły! Na wprost biurko, na nim parę notatek, sam nie wiem z jakich zajęć. Kurczę, znowu miałem je posegregować... Zrobię to później. Zresztą nie muszę, bo większość i tak pamiętam. Obok biurka stoi mała szafka na książki i większa na ubrania. Aktualnie obie są w większości puste, bo ich zawartość wala się po pokoju. Na krześle przed biurkiem leżą porozwalane ubrania które planuję kiedyś poskładać... Ale nie w najbliższej przyszłości. Może jak będę miał gości... W końcu to MÓJ pokój i mogę robić w nim co chcę. I trzymać rzeczy gdzie chcę. Po prawej... Mój największy skarb, który zapewne sprawi, że dostanę łatkę dziwaka w całej Akademii - hamak! Tak hamak! Nieco się namęczyłem, żeby go tu zamocować, ale było warto! To uczucie, gdy padnięty pogrążam się w łagodnym kołysaniu...